neděle 25. listopadu 2012

Posuď knihu podle obalu [2]


Více  pod štítkem About memes.

Nadpozemská
Zjistit, že jste částečně anděl, není zrovna běžná rutina ani procházka růžovým sadem, zvlášť když víte, že máte naplnit na Zemi poslání, že máte úkol, který byl svěřen jedině a právě vám, ale nikdo vám neřekne, jaký ten úkol přesně je. Nicméně Clara, hlavní hrdinka trilogie Nadpozemská, se s tím statečně pere. Dokonce se snaží zjistit, kdo je ten pohledný kluk, kterého vídá ve svých snech a který zjevně nějak patří k jejímu poslání. Má ho zachránit? Je tohle smyslem jejího života?





Obálka na mě působí tak nějak kouzelně. Láká mě. Kamarádka ji měla ve škole položenou na lavici a moje ruce neodolali, sáhli po ní a přečetla jsem asi 4 stránky. Pak jsme raději knížku odložila, protože by netrvalo dlouho a nikdo by mi ji už nevzal z rukou. Ne jen že je krásně ozdobená obálka, ale každá kapitola. To peříčko... Aaaaa... Chci ji!

Četli jste Nadpozemskou? Máte ji doma, nebo si ji chcete pořídit? Pište!


4 komentáře:

  1. Já ji mám a je vážně nádherná. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zlobivé ruce šmátralky! :D Když budeš hodná, Ježíšek D. ti ji přinese :p :D
    Je dokonalá :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář. =)