neděle 25. listopadu 2012

Dlouhé zimní večery [4]


O meme si můžete přečíst pod štítkem About memes.


Dnešní téma je:
Mayský kalendář aneb umřeme nebo budeme žít dál?

A jéje, ani na blogu se Mayům nevyhnu.Tenhle článek asi nebude moc dlouhý. Protože na konec světa mám svůj názor. Podle mého, žádný konec světa nebude, ale stane se nějaká velká přírodní katastrofa. Zemětřesení, tsunami, vybuchne sopka... Kam by se poděla Země? Z ničeho nic by se lusknutím prstu vypařila? Nesmysl. Nějak se mi konec světa a všechno s tím spojené nechce řešit. I kdyby byl konec světa, tak co s tím kdo nadělá? Nikdo nic...
Co se knížky Mayské proroctví týče, nečetla jsem ji a popravdě mě ani moc neláká. 
To je můj názor.=)
Obrázky v polích mají ovšem pěkné=D




Nejkrásnější!



Nevím jestli tohle vytvořili UFOni či jiné nadpřirozeno, každopádně je to krásné =)


  • Co si vy myslíte o celé téhle věci s koncem světa?


Večer, asi kolem 8 budu losovat výherce. Hodně štěstí soutěžícím a pokud jste se nezapojili, tak směle do toho.=)




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. =)