čtvrtek 25. října 2012

Říše temnot: Tajemství upírů

Moc děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku!

Autor:                        L. J. Smith
Překlad:                    Milena Hordinová
Počet stran:             240
Rok vydání:             2012
Díl:                              1. (ze 2)
Nakladatelství:        Fragment




Anotace:
Šestnáctileté Poppy zbývá pár týdnů života. Trpí rakovinou slinivky a není šance na vyléčení. Její dlouholetý přítel James jí nabídne řešení. Tím však poruší přísné zákony Říše temnot a teď ho čeká trest za vyzrazení tajemství a za lásku k člověku. Bude mít Poppy dostatek odvahy, aby se dobrovolně stala upírem? Podaří se jim společně uniknout před nejhorším trestem? 


První věta:
Byl první den letních prázdnin, když se Poppy dozvěděla, že umírá.

++++++


Můj názor na knihu?
Knížka se mi četla dobře. Nepřekvapili mě tam žádná složitá jména ani názvy. Děj byl zajímavý a nápaditý. Na začátku nebylo takové to seznámení s okolím jak to ve spoustě knih bývá. Hned od prvních stránek šlo o ten hlavní děj. A to bylo pro mě plus. Mě osobně přijdou ty začátky kde se popisuje okolí, pokoj hlavního hrdiny, vzhled do detailů atd. docela nudné  Třeba jako v Temné akademii kde se začalo něco dít až cca od poloviny knihy.
Chvílemi mi bylo do breku a jindy jsem se hlasitě smála. Myslím si že kniha je povedená. Docela se bojím druhého dílu, protože jsem četla několik ne moc chvalných recenzí, ale i tak si sama zkusím druhý díl přečíst. 

Věty co mi líbí:
 James pro Poppy: " V Říši temnot jsou dvě základní pravidla," řekl klidně. " Zaprvé, nesmíme lidem povědět o její existenci. Zadruhé, nesmíme se zamilovat do člověka. Já porušil obě." ♥

 "Není stejná jako lidská krev," řekl James. "Ale je to možnost. Já se zvířecí krví krmil. Jeleni jsou docela fajn. Králíci jsou v pořádku. Vačice smrdí." =D



Knize dávám: 
+ + + + + + + + + / 
9 z 10 bodů


XoXo your Kačulííí.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. =)