středa 24. října 2012

During the past month...

Tady vám ukážu knížky které jsem za poslední měsíc získala na recenzi, nebo co jsem si koupila. 
Zbytek odkazů na recenze časem doplním.=)
Chtěla bych vás poprosit o radu. Píšu strašně málo článků Vlastně téměř jen recenze a to po týdnu. Protože během týdne stíhám číst pouze v autobuse, v některých hodinách ve škole a večer než usínám asi půl hodinky. To je pro mě strašně málo času. Proto vás prosím, napište mi do komentářů jaké články bych mohla ještě zveřejňovat. Děkuju za všechny nápady!


Začneme recenzáky...




 Upíří deníky: Probuzení
 Recenzi naleznete ZDE.


Temné vize: Odhalení
Recenzi naleznete ZDE.

Říše temnot: Tajemství upírů
Recenze se připravuje.







Rozdělená srdce
Knížka mi došla déle než ostatní, ale během následujících dní se na ni chystám. Recenze 100% bude;)







A teď knížky které jsme si pořídila a doufám že se na ně v brzké době dostanu. =)




Rudá jako rubín
Na tu se strašně těším! 
 Modrá jako safír
Taky jsme zvědavá=)
Drakie
Tak o tu jsem zápasila v knihkupectví s kamarádkou. 
Jsem moc ráda že ji mám. Miluju tu obálku! 
Když jdu kolem, slyším jak na mě křičí " Teď já.. vezmi si mě!" ale já jí jen řeknu " Promiň, recenzáky mají přednost" a se slzami v očích odcházím zase dál=(
Espressologie
Podle anotace se mi knížka zalíbili, i obálka mě zaujala ale stále sem nebyla jistá jestli knížku chci. Nakonec mě kamarádka přemluvila a mám ji=)








A jak se těšíte na prázdniny? Taky je hodláte pročíst?



XoXo your Kačulííí.

2 komentáře:

  1. Jako články můžeš používat různá meme, která jsou na ostatních blozích. Pokud budeš brouzdat i třeba po tom mém tak uvidíš, že tam mám př. 30 Day Book Challenge nebo Podzim s knihou. Také je velice oblíbené Posuď knihu podle obalu a další. Všechna tato meme jsou z dílny nějakého blogu radila bych ti aby ses podívala na konkrétní blog (kde je založeno to meme) a ještě se jukni na to, jak píší ostatní ty memečka. :)
    Začátek blogu je vždycky nejtěžší- znám to. :D Ten úžasná pocit, když někdo napíše koment.. :D
    Prázdniny? Včera jsem celý den četla a četla ale ještě nedočetla... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobrý nápad;) určitě po něčem kouknu=) Díky=)
      No už jen to, že se zvýší počet čtenářů, jsou pro mě vánoce=D o komentářích ani nemluvím=D

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář. =)