čtvrtek 28. března 2013

Změna

Zdravím všechny věrné čtenáře!
Už delší dobu jsem uvažovala nad změnou názvu blogu a přezdívky. Nějaký ten čas nepřidávám meme a výzvy, kromě asi dvou vyjímek. Ty jsem chtěla z blogu také tak nějak odstanit. Také z toho důvodu, že mi tu spousta věcí nejde, jsem se rozhodla založit uplně nový blog. Přesunu tam recenze a výzvy, abych měla na co navázat. Takže jeslti vás můj blog bavit, četli jste a jste pravidelnými čtenáři, potěší mě, když se přidáte i na ten nový blog, zároveň i Facebook.





Tímto končí blog Kane - Book a bude už jen Born to read books.
Mějte se krásně a já jdu na zdokonalování nového blogu, upravování a přesouvání článků, dodělání fb stránek, a přidávat se k vám, jako pravidelný čtenář. Uhh, snad to za prázdniny stihnu i s přečtením alespoň jedné knihy. =D

1 komentář:

Děkuji za tvůj komentář. =)