pátek 22. února 2013

Info???

Ahoj všichni!
Už včera měla být recenze na Hunger Games, jenže jsme byli se školou na veletrhu fiktivních firem a to jsme musela být ve škole už o půl 7 a domů jsem přijela něco po 5. Promrzlá na kost, do toho na mě zřejmě leze nějaký nemoc, protože mě všechno bolí, jsem unavená a začínám kašlat. Aby toho nebylo málo, pomalu ale jistě se mi spouští rýma. A dneska mám tak moc pos.. zničenou náladu, že na nějakou recenzi nemám ani pomyšlení. Tak doufejme zítra, protože blog měl velikánskou pauzu (omlouvám se). Dneska jsem stihla založit stránky pro blog na facebooku, tak se přidejte pokud chcete. A přemýšlím o soutěži tak pište o jakou knížku by jste měli zájem (nejlépe z Fragmentu a nebo od Martinucu či Knihcentra - doufám že zasponzorujou=D) 
A co se tu budu vykecávat? Teď mě čeká sprcha, zalézt do teplé postele na nový díl TVD (Upířích deníků) a sledování dalších filmů. 


Koukáte na tento seriál ještě někdo?

Jsem za:
Damon Salvatore
ty oči!
Stelena!
Jsou spolu krásní, i když teď jsou oba na zabití=D

 Claroline
Sladcí blonďáci! Byli by spolu úžasní=)

2 komentáře:

  1. Ja najviac milujem Rebeku a Caroline a Damona 8P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach Damon! ♥ Ten poslední díl by smutnej... doufám že to ještě nějak vyřeší. =)

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář. =)