neděle 6. ledna 2013

Posuď knihu podle obalu [3]


Info pod štítkem About memes.

přemýšlela jsem co sem dám tentokrát za knihu. Rozhodle jsem se pro Delirium, protože právě tato kniha mi přibyla jako poseldní v knihovně a chystá se její druhý díl. Takže tu dneska vlastně vezmu knížky dvě, které mezi sebou porovnám =)



Delirium

Autor: Lauren Oliver
Díl: 1
Strany: 352

Anotace:
Dříve si lidé mysleli, že je láska dobrá věc. To bylo předtím, než na ni vědci objevili lék. Lidé nechápali, že když vám jednou láska oblaží mysl a rozproudí krev, není úniku. Teď je všechno jinak, vědci ji dovedou vymýtit a vláda požaduje, aby se všichni občané v den svých osmnáctých narozenin podrobili speciálnímu lékařskému zákroku, díky němuž by měli být vůči lásce imunní. Lena Halowayová se na ten den vždy těšila. Život bez lásky přece znamená život bez bolesti, bezpečný a předvídatelný. A šťastný. Schází devadesát pět dní, jenže Leně se stane něco nemyslitelného: Zamiluje se.


Česká obálka se mi líbí mnohem více než původní. Myslím že že originální, alespoň jsem podobnou neviděla nebo si ji nepamatuji. Jednoduchá a přesto krásná. Zase se potvrzuje že v jednoduchosti je krása. 




Naopak druhý díl této triologie, Pandemonium, pro mě nemá moc zajímavou obálku. je stejná jako Delirium kromě barvy a samozřejmě názvu. Kdyby alespoň změnili ten obličej co je jakoby na pozadí. Nevím, prostě se mi nelíbí jak je to téměř stejné. Tady se mi zamlouvá spíše původní provedení obálky.





Toť vše k mému hodnocení. A co vy? Souhlasíte nebo naopak? Ráda si přečtu vaše názory, sem s nimi!

A ještě jedna věc... Změnit vzhled nebo ne? Beru všechny připomínky, názory, návrhy... Cokoliv ;)

Zdroje:




2 komentáře:

  1. mne sa páčia obe prevedenia, teda aj slovenské/ české, pretože sú rovnaké, ale aj tie americké majú niečo do seba :)
    A k tomu vzhľadu, podľa mňa je to na tebe, či chceš zmeniť vzhľad, ale čo sa mňa týka, tak tento farebný sa mi veľmi páči :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Americké nejsou špatné, ale české Delirium se mi líbí víc=)
      Něco s tím vzhledem zkusím a uvidím. Možná zůstane takový jaký je=) Ale děkuju ;)

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář. =)