neděle 2. prosince 2012

Na čekačce (Listopad 2 - Prosinec 1)


Více info o meme  pod štítkem About memes.


Shrnutí toho, co ubylo na čekačce během listopadu a taky to co mě čeká na prosinec. 
Hmm paráda. =D Z toho množství knížek jsem přečetla jen Drakie a Rozdělená srdce. Nebyl moc čas na čtení. Ve škole blázinec a mamku už popadá ten velký předvánoční úklid. Navíc recenzáky přišli až někdy koelm 25. takže to mě taky zbrzdilo. Proto nejsou ani nic moc články.Většina meme se týká knížky kterou čteme a já čtu pořád jednu a tu samou. A recenze není na co psát. Já se polepším! Slibuju! =) Načetla jsem víc studijního materiálu než knížek. Achjo, už aby byli ty vánoční prázdniny.

Recenze
  • Temné vize - Posedlost
  • Temné vize - Vášeň
  • Říše temnot - Prokleté sestry
  • Hunger games - Aréna smrti
Ostatní
  • Rudá jako rubín
  • Modrá jako safír
  • Espressologie
  • Škola noci - Označená
  • Škola noci - Zrazená
  • Škola noci - Vyvolená
  • Škola noci - Nezkrotná


Je mezi zmíněnými knihami nějaká na kterou se mám hodně hodně těšit a dát jí přednost? Pište...=)





5 komentářů:

  1. Espressologii bych si opravdu ráda přečetla :)

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám, že už sis koupila Školu noci ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo=) Někde jsme psala že mi ji brácha objednal za poloviční cenu k svátku=)

      Vymazat
    2. Vždyť já vím, pamatuji si to ;D
      Jinak u mě na blogu je soutěž o knížky od Sue Limb, kdyby jsi měla zájem, tak se můžeš zapojit ^^

      Vymazat
    3. Já už jsem nevěděla s kým jsme o tom psala a nechtělo se mi to hledat=) Kouknu se tam ;) Díky za pozvání=)

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář. =)