středa 7. listopadu 2012

Time out

Zdravím vás moji milí čtenáři,
váš počet krásně narůstá. Už vás tu je 8! Osm čtenářů během necelých 2 měsíců? Yes! Někdo si možná řekne " Osm čtenářů, co to je? Dělá jak kdyby jich měla 100..." Jenže pro mě to je úspěch. Potěší mě třeba i jedno jediné shlédnutí za den. Prostě mám radost, že se na ten blog někdo podívá, a že ho nepíši jen tak pro sebe. Možná číslo shlédnutí nabývá pouze tím, že se sem někdo zatoulal, ale proč ne. I tak se podívá cože to tam vlastně plácám.=)
Děkuji vám!


Zdroj: http://weheartit.com/ 

Ale především jsem se vám chtěla omluvit, že ani přes víkend nebyl ani jediný článek. V pátek mě přepadla bolest celého těla a celková únava. V sobotu se začal klubat opar, přišli horečky a bolest v krku. Jenže v neděli už jsem měla opary po celých rtech a kolem koutků a plichejřky po obličeji, dlaních a chodidlech. Proto jsem hned v pondělí ráno jela k paní doktorce, která mi potvrdila že mám angínu a že si poležím s antibiotiky nejméně do pondělí doma. Díky bolavému krku nemůžu jíst a skoro ani pít. To přináší samozřejmě únavu. Takže pokud se zrovna nesnažím všechno zaspat( což moc nejde), tak si čtu nebo se dívám na filmy. Doufám, že to rychle přejde a budu moct hledat nová meme do kterých se zapojím, dočtu Rozdělená srdce a Drakie (tu knížku miluju a ani se mi na ty Rozdělená srdce  nechce =D). Uvidíme jak se následující dny nemoc projeví, spíše doufám, že se mi odstěhuje z těla, protože na to už fakt nemám nervy.



a víc nepotřebuji =D
PS: Pokud někdo víte o něčem co hooodně rychle zabere na bolavé mandle, či na svědivé plichejřky co mám po obličeji, dlaních a chodidlech, tak neváhejte a pište to sem=D Mám pocit že s touhle nemocí skončím v blázinci=D

A stále piště pěkný článečky, abych měla co číst=)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. =)