sobota 10. listopadu 2012

Na čekačce (listopad 1)

Meme pořádá Fierush
Více informací o meme najdete tady.


U mě na blogu se bude zobrazovat vždy na začátku a na konci měsíce. Ano, dneska je 10. ale to je jen vyjímka. ;) Na začátku měsíce zobrazím knihy, které mě čekají a na konci to zhodnotíme.


Recenzní výtisky od Fragmentu:

Slíbené recenzáky, které ale přišli až 20.11., takže to bude do konce měsíce bída,.=D

  • Hunger Games - Aréna smrti
  • Temné vize - Posedlost
  • Temné vize - Vášeň
  • Říše temnot - Prokleté sestry
  • Rozdělená srdce (z minulé objednávky, už jen pár stran)


Ostatní knihy:



  • Drakie
  • Rudá jako rubín
  • Modrá jako safír
  • Espressologie
  • Škola noci - Označená
  • Škola noci - Zrazená
  • Škola noci - Vyvolená
  • Škola noci - Nezkrotná

Tak to jsem zvědavá kolik jich do konce měsíce stihnu=D Mám na to týden tak nevím nevím s mím tempem...=D






5 komentářů:

  1. No tak takovéhle knihy na čekačce bych taky chtěla mít. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je tam nechci=D Já už je chci přečíst=D hlavně na dočtení Drakie se těším=)

      Vymazat
  2. Jů další zapojený človíček, mám radost. Jinak závidím Espressologii, konečně jsem si někde přečetla recenze a anotaci a vypadá úžasně. (Kdyžtak se mi ještě zapiš do linkovače.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám radost, že jsi něco takového vmyslela=) Kamarádka si Espressologii chválila tak se těším=) Určitě pak napíšu recenzi;)

      Vymazat
    2. Tak na tu se budu těšit :)

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář. =)